Časté dotazy

➝ Jak dlouho přívuně na vonítku vydrží?

Záleží na počasí. V zimě vydrží o něco déle, v horkém letním počasí se vonítko rychleji vysušuje, a tak je třeba kapat přívuni častěji.

➝ Kolik kapek mám na vonítko nakapat?

Záleží na přívuni a na tom, jakou máte rádi intenzitu. Já doporučuji 5 – 10 kapek.

➝ Je možné objednat vonítka do zahraničí? 

Přes tento e-shop je možné objednat jen na Slovensko. Pokud chcete vonítka zaslat do jiné země, napište na info@ballance.cz a dohodneme se individuálně na zaslání i ceně. 

➝ Nepodařilo se mi zaplatit on-line kartou, co mám dělat? 

Bohužel platba kartou nejde opakovat. Nejrychlejším způsobem, jak problém vyřešit, je udělat novou objednávku a zkusit platbu kartou znovu. Stačí mi pak na e-mail info@ballance.cz napsat číslo objednávky, kterou mám zrušit.

➝ Nepřišel mi potvrzovací e-mail nebo se mi neozval kurýr, co dělat?

Pokud vám nepřišel ihned po odeslání objednávky potvrzovací e-mail, dost pravděpodobně jste ho nezadali správně. Stává se to bohužel často. V takovém případě doporučuji nás kontaktovat na info@ballance.cz a já e-mail ručně opravím. To samé s telefonním číslem. Často se stává, že dojde ke špatnému zadání čísla a dopravce tak nemá šanci vám dát vědět, že Vám má zásilka dorazit. 

➝ Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a my to zjistíme až doma po rozbalení balíku?

Pokud přijde zásilka, jejíž vnější obal jeví známky poškození, nesmíme ji převzít, jinak by další reklamace nebyla úspěšná. Zjistíme-li poškození až po rozbalení, je třeba zásilku reklamovat nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí. 

➝ Mohu si objednat samostatnou klíčenku?

Tato varianta bohužel nejde. Zajímáme se primárně o dřevěná vonítka do auta a klíčenka je jen takový doplněk, aby to hezky ladilo..

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení