Časté dotazy

➝ Jak dlouho přívuně na vonítku vydrží?

Záleží na počasí. V zimě vydrží o něco déle, v horkém letním počasí se vonítko rychleji vysušuje, a tak je třeba kapat přívuni častěji.

➝ Kolik kapek mám na vonítko nakapat?

Záleží na přívuni a na tom, jakou máte rádi intenzitu. Já doporučuji 5 – 10 kapek.

➝ Je možné objednat vonítka do zahraničí? 

Přes tento e-shop je možné objednat jen na Slovensko. Pokud chcete vonítka zaslat do jiné země, napište na info@ballance.cz a dohodneme se individuálně na zaslání i ceně. 

➝ Nepodařilo se mi zaplatit on-line kartou, co mám dělat? 

Bohužel platba kartou nejde opakovat. Nejrychlejším způsobem, jak problém vyřešit, je udělat novou objednávku a zkusit platbu kartou znovu. Stačí mi pak na e-mail info@ballance.cz napsat číslo objednávky, kterou mám zrušit.

➝ Nepřišel mi potvrzovací e-mail nebo se mi neozval kurýr, co dělat?

Pokud vám nepřišel ihned po odeslání objednávky potvrzovací e-mail, dost pravděpodobně jste ho nezadali správně. Stává se to bohužel často. V takovém případě doporučuji nás kontaktovat na info@ballance.cz a já e-mail ručně opravím. To samé s telefonním číslem. Často se stává, že dojde ke špatnému zadání čísla a dopravce tak nemá šanci vám dát vědět, že Vám má zásilka dorazit. 

➝ Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a my to zjistíme až doma po rozbalení balíku?

Pokud přijde zásilka, jejíž vnější obal jeví známky poškození, nesmíme ji převzít, jinak by další reklamace nebyla úspěšná. Zjistíme-li poškození až po rozbalení, je třeba zásilku reklamovat nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí. 

➝ Mohu si objednat samostatnou klíčenku?

Tato varianta bohužel nejde. Zajímáme se primárně o dřevěná vonítka do auta a klíčenka je jen takový doplněk, aby to hezky ladilo..