Časté dotazy

➝ Jaká je doba dodání?

Doba dodání je různá. Ačkoliv se snažím balíčky posílat co nejdříve, počítejte s dobou dodání cca 7 dní. Mějte však na paměti, že pokud máte v objednávce svíčky či dekorace, dodací lhůta se může lehce prodloužit, protože se jedná o zboží, které vyrábíme na zakázku dle objednávek.

➝ Jak dlouho vůně na dřevěném vonítku vydrží?

Intenzita vůně je dost často ovlivněna počasím, ale také Vaším osobním vnímáním. Někdo je citlivější a vůni cítí po jednom nakapání i dva měsíce. Proto máte ke každému vonítku lahvičku s voňavým olejíčkem a můžete tak kapat dle Vašich preferencí :-)

➝ Kolik kapek mám na vonítko nakapat?

Já doporučuji pro začátek 3 - 5 kapek.

➝ Kolik kapek oleje mám nakapat na Car Diffu tyčinku?

Doporučuji 3 - 5 kapek a dále přidávat dle intenzity. 

 

 

➝ Je možné objednat vonítka do zahraničí? 

Přes tento e-shop je možné objednat jen na Slovensko. Pokud chcete balíček zaslat do jiné země, napište na info@ballance.cz a dohodneme se individuálně na zaslání i ceně v dopravě. 

➝ Nepodařilo se mi zaplatit on-line kartou, co mám dělat? 

Bohužel platba kartou nejde opakovat. Nejrychlejším způsobem, jak problém vyřešit, je udělat novou objednávku a zkusit platbu kartou znovu. Stačí mi pak na e-mail info@ballance.cz napsat číslo objednávky, kterou mám zrušit.

➝ Nepřišel mi potvrzovací e-mail nebo se mi neozval kurýr, co dělat?

 

Pokud vám nepřišel ihned po odeslání objednávky potvrzovací e-mail, dost pravděpodobně jste ho nezadali správně. Stává se to bohužel často. V takovém případě doporučuji nás kontaktovat na info@ballance.cz a já e-mail ručně opravím. To samé s telefonním číslem. Často se stává, že dojde ke špatnému zadání čísla a dopravce tak nemá šanci vám dát vědět, že Vám má zásilka dorazit. 

➝ Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a my to zjistíme až doma po rozbalení balíku?

Pokud přijde zásilka, jejíž vnější obal jeví známky poškození, nesmíme ji převzít, jinak by další reklamace nebyla úspěšná. Zjistíme-li poškození až po rozbalení, je třeba zásilku reklamovat nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí. 

 

Zpět do obchodu