Časté dotazy
➝ Jaká je doba dodání?
Doba dodání je různá. Ačkoliv se snažíme balíčky posílat co nejdříve, počítejte s dobou dodání cca 5 dní.
➝ Jak dlouho přívůně na vonítku vydrží?
Záleží na počasí. V zimě vydrží o něco déle, v horkém letním počasí se vonítko rychleji vysušuje, a tak je třeba kapat přívuni častěji.
➝ Kolik kapek mám na vonítko nakapat?
Záleží na přívuni a na tom, jakou máte rádi intenzitu. Já doporučuji pro začátek 5 kapek.
➝ Je možné objednat vonítka do zahraničí?
Přes tento e-shop je možné objednat jen na Slovensko. Pokud chcete vonítka zaslat do jiné země, napište na info@ballance.cz a dohodneme se individuálně na zaslání i ceně.
➝ Nepodařilo se mi zaplatit on-line kartou, co mám dělat?
Bohužel platba kartou nejde opakovat. Nejrychlejším způsobem, jak problém vyřešit, je udělat novou objednávku a zkusit platbu kartou znovu. Stačí mi pak na e-mail info@ballance.cz napsat číslo objednávky, kterou mám zrušit.
➝ Nepřišel mi potvrzovací e-mail nebo se mi neozval kurýr, co dělat?
Pokud vám nepřišel ihned po odeslání objednávky potvrzovací e-mail, dost pravděpodobně jste ho nezadali správně. Stává se to bohužel často. V takovém případě doporučuji nás kontaktovat na info@ballance.cz a já e-mail ručně opravím. To samé s telefonním číslem. Často se stává, že dojde ke špatnému zadání čísla a dopravce tak nemá šanci vám dát vědět, že Vám má zásilka dorazit.
➝ Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a my to zjistíme až doma po rozbalení balíku?
Pokud přijde zásilka, jejíž vnější obal jeví známky poškození, nesmíme ji převzít, jinak by další reklamace nebyla úspěšná. Zjistíme-li poškození až po rozbalení, je třeba zásilku reklamovat nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí.